Khamis, 11 September 2014

FIRMAX 3 RAHSIA KECANTIKAN & KESIHATAN

 Kandungan semulajadi FIRMAX 3



RAHSIA KECANTIKAN DAN KESIHATAN DENGAN ENAM BAHAN TERHEBAT 
FIRMAX 3



1.KIGELIA AFRICANA

Secara traditional digunakan masyarakat africa dengan meluas,Mempunyai banyak khasiat sebagai rawatan penyakit kulit,   Extract  membantu menegang dan membesarkan otot payudara, dan melembutkan kulit, Tindak balasnya dengan hormon berkeupayaan  menghilangkan sel parut seterusnya mengembalikan ketegangan dan keanjalan kulit.juga bertindak sebagai anti bakteria dan antikanser.




2.YAM LIAR


Rahsia tradisi masyarakat di china, berkhasiat sebagai anti-keradangan, merehatkan otot, dan menstabilkan keseimbangan hormon wanita untuk meningkatkan kesuburan wanita yang  mengalami masalah mendapatkan zuriat. Juga turut berkhasiat meningkatkan kemampuan seksual lelaki.













3.MANJAKANI

Kajian menunjukkan bahawa manjakani adalah kaya dengan tannin , asid tanik, antioksida vitamin(terutamavitamin A dan C), kalsium, besi, serat,protein dan karbohidrat.
juga mengandungi unsur-unsur seperti astringen, anti-microbial dan anti-radang.
Kandungan taninnya yang tinggi menyebabkan manjakani digunakan secara meluas dalam perubatan tradisional, terutama untuk penggunaan selepas bersalin bagi mengetatkan rahim dan otot faraj.

 4.TONGKAT ALI
Telah sedia maklum, kemampuan Tongkat Ali yang dapat meningkatkan kapasiti hormon testosteron dan efek ini secara tidak lansung meningkatkan ghairah seksual dan kemampuan seksual.
selain dari itu tongkat ali juga berkhasiat sebagai anti bakteria dan meningkatkan kesehatan tubuh badan secara umumnya.








5.PEGAGA
Dalam perubatan tradisional, pegaga dapat mengubati luka atau ulser kulit,juga dipercayai berupaya melambatkan kulit kedut, , melancarkan peredaran darah, mengurangkan berat badan, rawatan lepas bersalin, meningkatkan kecergasan minda, menambahkan kekuatan fizikal, merawat penyakit nyayuk, mengawal keguguran rambut ,melicin dan menyihatkan kulit dan sebagainya.  Selain itu digunakan juga untuk menyembuh beberapa penyakit antaranya ialah kencing manis, kecutkan peranakan, mengubat gatal pada vagina, menghilangkan bintik-bintik hitam di muka dan ubat darah tinggi. Daun pegaga juga boleh merawat kecantikan anda.




6. ALOE VERA


Tumbuhan super ini terkenal dengan khasiat tersendiri,kelebihan nya adalah dapat meningkatkan pengaliran darah, menyeimbangkan asid dan alkali dalam tubuh badan, merawat buasir. membaiki sel kulit yang rosak dan mempercepatkan penyembuhan luka tanpa kesan parut,dan meningkatkan ketahanan tubuh terhadap serangan penyakit.



BERMINAT???




Tiada ulasan: